Tetszőleges számú mellék
-nincs korlátozva a bekapcsolható mellékek száma, telepités után bármikor bővithető a rendszer.

ISDN BRI, ISDN PRI, analóg, GSM, SIP, IAX vonalak kezelése.
-az összes előforduló vonal tipus illeszthető a rendszerhez

Call center, tetszőleges mélységű menűvel, akár több nyelven is.
-gyakorlatilag korlátlan darabszámú, mennyiségű és hosszúságú hang menűt készithetünk

Dátum és időpont szerint konfigurálható működés.
-a hívás dátuma és időpontja alapján konfigurálható a hívás irányitás, a hang menű, a fax fogadás, stb.

Beszélgetés rögzitése.
-igény szerint vagy az összes, vagy csak bizonyos feltételeknek megfelelő hívást rögzithetünk gyakorlatilag korlátlan hosszúságban

Hívó csoportok.
-bejövő hívások több mellékre is továbbitódhatnak, a hívás azon a melléken fog végződni amelyik mellék hamarabb felveszi

Hangposta.
-nem fogadott hívások esetén igény szerint üzenethagyási lehetőség

Hívás adatokat adatbázisba rögziti ami web lapon megtekinthető, exportálható.
-az adatbázisból statisztikák készithetők különböző szűrőfeltételeket megadva. Időpont, hívó, hívott, stb.

Fax fogadás és tárolás file-ban, a tárolt faxok megtekintése web lapon, az érkezett faxok igény szerinti elküldése tetszőleges email címre.
-gyakorlatilag tetszőleges számú fax melléket létrehozhatunk anélkül hogy fax készüléket kellene üzemeletetni, ugyanis a faxokat maga a telefonközpont tudja fogadni és tárolni

Fax küldés ("dokumentum lekérés, fax bank" , pl. menűben: "árlista lekérés faxban")
Hívó és hívott száma alapján tetszőleges hívás irányitás
-ha látszik a hívó telefonszáma akkor arra külön szabályt hozhatunk létre

Tetszőleges számok letiltása (00,06,06-90,stb)
-emelt díjas, nemzetközi, stb. számok letilthatók, akár minden mellékre, vagy szelektálva

Hívás tartás, hívás átadás, hívás átirányitás

Konferencia beszélgetés
-egyszerre többen is bekapcsolodhatnak a beszélgetésbe

Agent funkció (flexibilis hívócsoport)
-ott alkalmazható hatékonyan, ahol több, de nem állandó létszámú egy bizonyos funkció ellátása pl. ügyfélszolgálat. A mellékekről kód beütésével a telefonközpont felveszi az adott csoportba a melléket, és a csoportba bejövő hívásokat oda is kapcsolja. Ha a mellék kijelentkezik a csoportból akkor hívást sem kapcsol oda.

Interneten keresztül több központ összekapcsolása
-több telephely eseténahol mindkét telephelyen van voip telefonközpont, ay interneten azok ööszekapcsolhatók, és a hívások átadhatók a telefonközpontok közt. Ebben az esetben mivel a hívások nem a telefon szolgáltatón keresztül mennek, a hívás ingyenes.

Interneten keresztül bekapcsolható mellékek
-a mellékek nem csak lokálisan lehetnek hanem interneten keresztül is bekapcsolhatók, és ugyan úgy kezelhetők mintha a telephelyünkön lenne. Igy például a cég alkalmazottai munkaidőn túl a saját lakásukban adhatnak ügyeletet, akár az agent funkció segitségével, többen be-ki jelentkezhetnek az ügyeleti rendszerbe.

Napi, heti, havi vagy időszakos statisztika készités
-egyedi igények és elképzelések szerint statisztika készités a hívás rekordokbol

Költség számitás mellékek szerint
-nincs szükség a telefon szolgáltató által adott részletes hívás listára, adatbázisbol mi magunk is készithetünk költség számitást, mellékre, mellék csoportokra

Elender 2000 Kft
4032 Debrecen Csapo u. 61
Tel/Fax: 06-20-9763823

Neophonex: 06-21-3804691

www.elender2000.hu elender2000 pfsense monowall m0n0wall wlan wireless wifi antenna asterisk voip ip telefon isdn bri pri adsl lan vpn router elender 2000 kft ap pc link firewall tuzfal
neophonex klipp megafon megafone pap2 pstn alközpont g729 g711 ulaw alaw codec swich telefonközpont Voice over IP internetes wrap linux bsd